چه خواهد شد اگر چپ ادم درمان نشده در بیماری های کلیه اتفاق می افتد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه خواهد شد اگر چپ ادم درمان نشده در بیماری های کلیه اتفاق می افتد

چه اتفاق خواهد افتاد اگر چپ ادم درمان نشده در کلیه DiseaseThere دو نوع ادم هستند، آنها ادم محلی و ادم منتشر، آن حفظ مایع اضافی در ترخیص کالا از گمرک و یا حفره بدن است. به عنوان یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی، اغلب در مراحل اولیه ظاهر شد.
اگر ادم بدون درمان رها شود چه اتفاقی می افتد؟
به صراحت بگویم، اگر درمان نشود، ادم ممکن است باعث آسیب بیشتر به کلیه ها در ایجاد و بدتر بیماری کلیوی. چه بدتر، ممکن است آن را ممکن است به نارسایی کلیه منجر شود. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید درمان به موقع را، به طوری که برای جلوگیری از بیماری های خود را می رود به بدتر است.
چگونه برای درمان ادم در بیماری های کلیوی؟
برای کنترل پروتئینوری یک راه مفید برای از بین بردن ادم است. از آنجا نشت پروتئین ممکن است به ادم منجر شود.
علاوه بر این، برای نگه داشتن یک رژیم غذایی سالم همچنین می توانید وضعیت بیماری خود را کاهش. کم نمک و کم آب می تواند تشدید ادم اجتناب کنند. کاهش مصرف پروتئین گیاهی و ارائه پروتئین حیوانی با کیفیت بالا، که می تواند پروتئین مناسب تکمیل و حفظ زندگی بیماران.
علاوه بر این، دیالیز نیز می تواند به بیماران روشن دور آب اضافی، سم، متابولیت و مواد زائد در خون کمک کند، کنترل نشت پروتئین و تسکین ادم. اما مهم این است که می توان آن آسیب کلیوی بیماران درمان نیست، بلکه به نارسایی کلیه را تسریع بخشد.
سم از بین بردن درمان بهتر از دیالیز است، با از بین بردن مواد سمی در خون، می تواند یک محیط داخلی بهتر برای تعمیر کلیه، که، برای بهبود عملکرد کلیه مفید ارائه دهد. پس از عملکرد کلیه بهبود یافته است، تمام کسانی که علائم، مانند ادم، ناشی از بیماری کلیه به تدریج ناپدید شد خواهد شد.
اگر شما علاقه مند در درمان سم از بین بردن و یا می خواهید برای درمان ادم در بیماری های کلیوی به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: